keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Leipomista ja taiteilua

Viime viikonloppuna oli nuoremman tytöt synttärit, joihin sain perjantaina kunnian leipoa keksejä ja ylläriksi tein kanssa korvapuusteja. Oli muuten ylihyviä, vaikka ite sanonkin! ;)


Onnettomia, en löytäny raesokeria
Sunnuntaina siis käytiin synttärivieraiden kanssa leffassa kattomassa Bibi und Tina, ymmärsin melkein kaikki jutut vaikka olikin saksaksi! Jeei! Sen jälkeen tultiin sitten kotiin herkuttelemaan. Kävihän meillä kanssa yllärivieraita, nimittäin Kiia ja Felix, oli kiva taas nähä!

Lauantaina näin Linaa ja käytiin yhdellä uudella kirpparilla. Lina tais löytää vyön, mutta mulle ei löytyny tällä kertaa mitään. Sen jälkeen käytiin kokeilemassa Miinan ja Linan bongaama ravintola, joka osoittautu tosi kivaksi! Ei ollu liian kallis ja muutenki tosi kodikas. Syötiin pitsat, oli hyvää, miulla oli pinaattia ja gorgonzolaa. Nomnom!

Tuo hämmentävän värinen juoma on muuten mustaherukkaschorlea. Maistuu ihan äitin tekemältä mustaherukkamehulta! <3
Sunnuntai-iltana kävin kanssa näkemässä kavereita. Sillon oli St. Patrick's Day, ja Odeonsplatzilla oli ollut päivällä jotain kulkueita ja muuta hulabaloota, mutta skippasin ne kun olin siellä synttärijuhlissa. Mua kyllä lohduteltiin, ettei ollu mitään maata mullistavaa karkelointia siellä ollu. Keli oli aika kolea ja tuulinen. Istuttiin sitten kahvilassa ja höpistiin ja päädyttiin taiteilemaan:

Argentiina vs Suomi
Haha, minun tennarit sai ensimmäisen käsittelyn, arvatkaas vaan kumpi on minun solmima? Ei paljoa näy lankojen kanssa taiteilut ja neulomiset..

Seuraavaks alettiin sitten origamitaiteiluihin.. Ei ollu miulla siinäkään paljoa näytettävää! Huoh, tunsin itteni hieman onnettomaks ku muista paljastu kunnon origamiharrastajia.

Hahaa, arvatkaas vaan mikä noista on miun nakkisormilla väsätty?!
Noo, annoin muitten vaan loistaa enkä laittanu heti parasta pöytään! :D

Miulla alko viime viikon maanantaina tosiaan se kielikurssi. On hurjan kivaa! En ois koskaan uskonu että kielten opiskelusta vois muka tykätä, ainakaan minä, mutta ilmeisesti koskaan ei sais sanoa ei koskaan. Eli kyllä minä sitä saksaa vielä opin, varasin kurssin kanssa ens kuulleki!

Täällä on paistanu monena päivänä aurinko, viikonlopuksi lupaa taas vesisadetta. :/

- Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti