torstai 2. huhtikuuta 2015

Ensimmäiset fiilikset

Huhuh, nyt on muutettu kamat Joensuussa, pakattu Ristiinassa ja loisittu Ellillä Helsingissä muutama tunti (kiitos siitä!) ja lennetty Riikan kautta Müncheniin. Lento tosiaan tuli tänne ysiltä aamulla, mikä oli ihan kiva, että siinä oli vielä se päivä aikaa ennen kun harkka alko. Täällä oli edellisenä päivänä ollu ihan hirmusta myrskyä kera lumen ja toi julkinen liikenne takkusi aika lahjakkaasti. 

Tässä minä lähtötäpinöissä

Ja tuo s-bahn, mikä tulis ihan tähän hotellin viereen on jossain remontissa joten sillähän ei ihan tänne asti päässykään. Minä sitten luulin eilen ottavani oikeen bussin oikeeseen suuntaan mutta ilmeisesti erehdyin ja jouduin kävelemään rinkkoineni tuolla pitkin lähiseutuja hyvä aikaa. Kyllä keräsin taas sääliviä katseita. Mutta loppujen lopuksi löysin paikallisten ohjeitten avustuksella perille ja vastaanotto täällä oli aivan ihana ja lämmin. Kaikki tuntu olevan niin innoissaan uudesta suomalaisesta harjoittelijasta. Ja minä olin nälkä- ja väsymyskuoleman partaalla ja yritin kaivella niitä joskus opittuja saksankielentaitojani esiin. Mutta ihan kivasti loppujen lopuksi oon saanu saksaa puhuttua ja tullut ymmärretyksi!

Eilen päikkäreitten ja ruuan jälkeen kävin keskustassa vielä tapaamassa Luciaa ja Alejandraa. Kokkailtiin Alen luona ja höpöteltiin. Oli kyllä pakko lähtee jo hyvissä ajoin kotiin päin kun ei ollu oikeen varmuutta noitten julkisten pelittämisestä ja kun mulla tänään alko harkka jo seiskalta aamulla. 

Ensimmäinen harkkapäivä oli miu mielestä tosi kiva! Olin keittiössä tekemässä ja valmistelemassa aamupalaa hotellin asiakkaille. Tietysti myös täytin pöytiä ja keräilin astioita yms. Sen jälkeen oli sitten ihan siivousta ja paikkoihin tutustumista. Tykkäsin kovin, tunsin itteni hyödylliseks kun välillä oli aika hoppu kun asiakkaita vaan tulee ja meitä oli vaan kaks hoitamassa sitä sirkusta. :

Valitettavasti en oo kerenny kauheesti kameran kanssa heilua. Yritän parantaa tapani!

- Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti